07191090341
02191090341
07143523510

دزدگیر منزل یا اماکن چیست ؟

سیستم دزدگیر اماکن ،  متشکل از یک سری قطعات الکتریکی است که به یک ملک متصل می شوند. آنها از طریق سنسورها و کنتاکت‌ها، حرکت شخص یا باز شدن درها و پنجره‌ها را تشخیص می‌دهند، که بر اساس آن یک آلارم با صدای بلند تولید می‌شود تا افراد نزدیک را از ورود غیرمجاز آگاه کند. و یا با ایجاد تماس یا ارسال پیام صاحب ملک را از وقوع سرقت مطلع میکند.

موارد استفاده از دزدگیر اماکن :

دزدگیر اماکن برای چه مواردی استفاده می شود – یا بهتر است بگوییم، دزدگیر اماکن  در کجا استفاده می شود؟

سیستم های اعلام سرقت را می توان در طیف وسیعی از کاربردها استفاده کرد، از جمله:

  • مناطق صنعتی مانند ادارات، انبارها و کارخانه ها
  • منازل مسکونی و گاراژ
  • اماکن تجاری شامل مغازه ها، رستوران ها و هتل ها

 

در بالا خلاصه‌ای ساده از کاربردها آمده است، اما دزدگیر ها می‌توانند برای هر مکانی که امنیت را می‌توان بهبود بخشید، مفید واقع شود.

دزدگیر اماکن

پیشنهاد می‌کنیم خرید دزدگیر منزل  را در اولویت کارهای  خود قرار دهید. از جمله مزایای نصب دزدگیر در محل زندگی یا کار شما این است که حتی در صورت عدم حضور شما، به محض اینکه ورود غیر مجازی به محل مورد نظر شما شد سریعا با ایجاد صدا و ارسال پیام باعث متواری شدن دزد ها و آگاه شدن شما از سرقت خواهد شد.

اجزای دزدگیر خانه

مجموعه وسیعی از سیستم های اعلام سرقت در بازار وجود دارد که همگی برای کاربردها و انواع مختلف مشتریان مناسب هستند. اما اکثر دزدگیر های اماکن شامل تجهیزات زیر میباشند.

  • کنترلر مرکزی
  • سنسور ها
  • ریموت کنترل
  • آژیر دزدگیر

مزایای دزدگیر منزل

دزدگیر منزل، مکانیزم و سیستم پیچیده‌ای ندارد و با دارا بودن چشمی‌ها و سنسورهای الکترونیکی، در صورت شناسایی عامل ناشناس، دستور و هشدار خود را به صورت پیامک به مخاطب خود ارسال می‌کند. از طرفی در صورت فعال شدن، اقدام به آژیر کشیدن و دادن هشدار صوتی و نوری که به صورت چراغ چشمک زن است، می‌کند.

دزدگیراماکن ،ارسنجان،مرودشت، 

در بیشتر موارد این سیستم به صورت اتوماتیک کار می‌کند، اما در صورت لزوم می‌توان با استفاده از پدال یا شاسی سیستم را فعال کرد. البته این مورد بیشتر در بانک‌ها و جواهر فروشی‌ها کاربرد دارد.

در صوت آتش سوزی این دستگاه می‌تواند به آتش نشان هشدار ‌دهد و او را آگاه کند. همچنین با استفاده از این وسیله می‌توان ازسرقت‌های بسیاری پیشگیری کرد. پیشگیری از سرقت، اولین و مهم‌ترین مزیت دزدگیر منزل است و در کاهش آمار سرقت از منازل و اماکن مختلف، تاثیر قابل توجهی داشته است.

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که نصب دزدگیر می‌تواند امنیت را تا سه برابر افزایش دهد. سارقان معمولا وارد مکان‌هایی که مجهز به دوربین مدار بسته یا دزدگیر هستند، نمی‌شوند؛ زیرا می‌دانند احتمال شناسایی و دستگیری آنها بسیار زیاد است.

پیشنهاد ما به شما این است که پس از نصب دزدگیر، با قرار دادن یک تابلو دیگران را در جریان تحت پوشش قرار داشتن ساختمان توسط دزدگیر بگذارید. البته از این وسیله می‌توانید در محیط‌های مختلفی استفاده کنید.

معایب دزدگیر منزل

همانطور که بیان شد دزدگیر منزل از فواید بسیاری برخوردار است، اما در کنار فوایدی که دارد، از معایبی نیز برخوردار است که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.

  • هشدار‌ و آژیرهای کاذب

  • خراب شدن باتری دزدگیر

  • آژیر کشیدن دستگاه بلافاصله پس از فعال شدن دزدگیر
  • تحریک شدن سنسور دزدگیر با حرکت اشیاء

 انواع دزدگیرهای منزل

دزدگیرها به طور کلی به چهار نوع تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  1. دزدگیرهای ساده که فقط آژیر می‌کشند و صدا تولید می‌کنند، اما با کاربری تماس نمی‌گیرند.
  2. دزدگیرهایی با قابلیت شماره‌گیری خودکار که همان‌طور که از نام آنها پیدا است، با شماره تلفن‌های مشخص شده به طور خودکار تماس می‌گیرند.
  3. دزدگیرهای تحت نظارت که با پرداخت هزینه‌های ماهانه یا سالانه می‌توانید دزدگیر خود را به سامانه پلیس متصل کنید.
  4. دزگیرهای هوشمند که نسل جدید دزدگیرها محسوب می‌شوند و دارای مانیتور هستند. این نوع دزدگیر‌ها در هنگام خطر با شما تماس می‌گیرند. همچنین شما می‌توانید از راه دور دزدگیر خود را کنترل کنید؛ امکان کنترل این نوع دزدگیر توسط یک شرکت ثالث نیز وجود دارد.

خرید دزدگیر منزل

برخلاف سایر کالاها، دزدگیر منزل ازحساسیت زیادی برخوردار است. پس حتما باید درانتخاب برند و مارک دستگاهتان دقت کنید. برندهایی مانند برند کلاسیک، فایروال و کارن از جمله برندهای مطرح و با کیفیت دزدگیر در سطح بازار هستند. همچنین در صورت خرابی دزدگیر، برای تعمیر یا تعویض قطعات، بهتر است از نمایندگی‌های مجاز و معتبر شرکت تولیدکننده آن خرید کنید. سهل‌انگاری در این زمینه می‌تواند عواقب زیادی داشته باشد.

 

 

کلام آخر

اولین و مهم‌ترین مزیت نصب دزدگیر در منزل یا محل کار، به وجود آوردن آرامش ذهنی برای مالک منزل مسکونی یا واحد تجاری است. با این حال نصب دزدگیر، یکی از اقداماتی است که برای ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت می‌توانید انجام دهید. نصب کردن دزدگیر، به مهارت و تخصص احتیاج دارد؛ از این رو برای نصب دزدگیر، حتما از نصاب حرفه‌ای کمک بخواهید.

در صورتی که قصد تماس با ما را دارید لطفا از طریق شماره های نوشته شده با ما تماس گرفته و یا با تکمیل و ارسال فرم تماس زیرافتخار اولین تماس را به همکاران ما بدهید .

فرم تماس با ما :
شماره های تماس با ما :
شماره همراه جهت تماس های ضروری :
آدرس :
فارس ، ارسنجان ، ابتدای میدان سعیدیه به سمت طالقانی – سمت چپ ؛ شرکت داده پردازی آسمان